Saturday, October 8, 2011

DLRP October 4th (Part II)

Ondertussen was het bijna 16 uur, dus parade tijd! Jolien had gezegd waar ik ongeveer moest gaan staan om de parade-stop van de prinsessen te zien, dus ik wist waar ik moest zijn. Ik vroeg nog even aan een CM waar de prinsessen dansten en die zeiden dat ik best nog een beetje kon opschuiven. Zo gezegd zo gedaan en op hoop van zegen een plekje uitgekozen!
We gingen nog even snel naar het toilet om daarna nog even te wachten voor de parade begon. Na enkele minuten weerklinkt het bekende muziekje en zagen we de eerste wagen zich klaarmaken voor vertrek… lights, camera… ACTION! (Of is dat een andere parade?) ;-)

Veel uitleg zal ik hier niet bij geven, de parade is bij de meeste wel gekend denk ik. Het was een korte versie van de parade, met minder dansers als tijdens de zomer. Maar dat vond ik eerder een voordeel dan een nadeel. Ik hoop dat je geniet van de foto's, het zijn er weer enorm veel.

Just like we dreamed it.


We hadden dus geluk en stonden perfect voor de parade.
Hierna wilden we terug gaan naar het hotel. Wat er nog allemaal gebeurde is voor de volgende blogpost.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...