Monday, October 15, 2012

DLP - October 6th 2012 (Part VIII)

Happy birthday to me!

Ik besef het nog niet goed als ik 's ochtends wakker word, maar vandaag is het mijn verjaardag. Ik heb zoooo hard uitgekeken naar Disneyland, dat ik mijn verjaardag zelf helemaal vergeten was.
Hendrik herinnerde me er aan en na de verjaardagswensen en de douche maakten we ons klaar om te gaan ontbijten.
Ook vandaag wilden we gebruik maken van de Extra Magical Hours.
Na het ontbijt gingen we dan ook rustig naar het park.

 
Eens in het park begonnen we met een bezoekje aan het kasteel. Daar waren we nog niet geweest. Ik blijf telkens verbaasd hoe mooi het wel niet gemaakt is.
 

Na het kasteel liepen we verder Fantasyland in. We maakten wat foto's en een ritje op de Caroussel de Lancelot.

 
Ook Dumbo en de Mad Hatters' Tea Cups kwamen aan bod. Omdat het mijn verjaardag was ging Hendrik deze keer wel mee in de theekopjes. Lief!


Daarna wandelden we rustig door naar It's A Small World, waar we wederom zo konden instappen.


To be continued!
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...