Friday, November 4, 2011

DLRP October 6th (Part XII)

Nog even genieten...

Na de parade trekken we nog even het park in. Via Adventureland lopen we richting Frontierland om te kijken hoe het met de wachtrij voor Big Thunder Mountain staat. We hebben geluk! De wachttijd is maar 10 minuten, dus we besluiten om onze kans te wagen. We merken inderdaad dat het een pak sneller gaat dan de dag voordien. Wanneer we bijna in het karretje mogen, merken we dat ze ook een tweede treintje laten rijden... zo verdwijnt de wachtrij helemaal. Hiervan moeten we profiteren! Na de eerste rit, gaan we onmiddellijk weer aanschuiven. We kunnen ook zo doorlopen en nog eens een ritje door de bergen maken.
Twee keer achter elkaar Big Thunder Mountain vinden we wel genoeg, dus we gaan wat anders doen. We zien dat de Molly Brown weer vaart en net weer nieuwe mensen laat instappen (in de brochure stond dat dit pas vrijdag zou zijn ivp donderdag).


Tot mijn grote verbazing zie ik in de verte Sally nog staan. Helemaal blij liepen we naar Sally in plaats van de Molly Brown. Jack en Sally gingen net weg gaan. Tot mijn grote geluk werd Jack nog tegengehouden door een jongen die om een handtekening vroeg. Sally stond er wat verloren bij en ik waagde mijn kans om nog snel te vragen of ze mijn boekje wilde tekenen.
Jaaaa, dat wou ze nog wel! Gelukkig. Ze vond het ook een prachtig boekje.

Daarna moesten ze weer door! Wij konden gelukkig nog net mee met de Molly Brown. We gingen eerst helemaal bovenaan staan om wat foto's te maken. Maar dit bleek toch te koud en te winderig te zijn, dan maar een verdieping lager!


Na een rondje met de Molly Brown werd het tijd om te beslissen wat we gingen doen... nog wachten voor de Mickey's Magical Celebration show of al gaan eten. Met enige twijfel kozen we toch voor het tweede. Al had ik graag de show nogmaals gezien... maar door de buien van eerder die dag hadden we het koud gekregen. Hierdoor klonk 'lekker warm binnen zitten' me als muziek in de oren. 
Het was nog steeds mijn verjaardag en ik mocht kiezen waar we gingen eten. Omdat de fajita's die de man naast ons de dag voordien bij Planet Hollywood had er zo lekker uit zagen, koos ik voor Planet Hollywood. 

Het was er al druk, maar we hadden nog een plaatsje. Ik bestelde zoals verwacht Sissling Fajita's en Hendrik bestelde zalm. Wow, wat was dit lekker!! HET lekkerste gerecht dat ik in Disneyland gegeten heb. Als we volgend jaar terug komen, staat een bezoekje aan Planet Hollywood met de lekkere fajita's zeker weer op het programma!

Vol spanning wachten op het eten!

 Hendrik zijn zalm met rijst


Super lekkere fajita's met Mexicaanse rijst! Hmmm.... word er helemaal vrolijk van als ik er aan terug denk!
 

Na het eten liepen we langs de Village weer naar het hotel. Hendrik wilde nog even de Disneystore binnen. Ik moest buiten blijven staan. Tot mijn verbazing kwam hij buiten met een grote zak. Hij maakte mij nieuwsgierig, maar ik mocht niet weten wat er in zat!
Aan Lake Disney stopten we nog even voor wat avondfoto's van het hotel.

Terug op onze hotelkamer mocht ik kiezen. Omdat het mijn verjaardag was had Hendrik 2 cadeau'tjes gekocht. Eentje om nu al uit te pakken en eentje om thuis uit te pakken. Ik moest m'n ogen toe doen en er eentje uitkiezen. Het was een prinsessenbeeldje van Jim Shore! Ik helemaal blij natuurlijk. De Belle en de sokkel had ik al, nu kreeg ik er een Tiana bij.

Ook moesten er die avond nog minder leuke klusjes gebeuren. Terwijl de camera's aan het laden waren, gingen we de tassen al inpakken. De volgende dag zou de laatste dag bij de muis zijn. 
Gelukkig ging het inpakken vrij vlot en voor we het wisten kropen we in ons bed en niet veel later waren we dan ook in dromenland.



1 comment:

  1. Hoi Sarah,

    Leuke stukjes en prechtige foto's! Volgens mij ben ik nu weer helemaal bij gelezen! ;-)
    Succes met je laatste deel.
    Liefs, Marieke

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...