Wednesday, November 27, 2013

Disneyland Paris: Vrijdag 22 november 2013 - Deel 3

It's A Small World After All

Na deze fantastische ontmoeting met Belle kon mijn dag alvast niet meer stuk.
Aangezien we nu toch bij het Princess Pavilion stonden, wilden we It's A Small World alvast meepikken... in de veronderstelling dat de wachtrijen de volgende dagen serieus zouden oplopen. Ik wist dat het een 'kersteditie' zou zijn, dus ik was alvast benieuwd.
Ik had dus ook verwacht dat er een aantal aanpassingen zouden zijn tov de 'normale' versie, maar dat het er ZO VEEL zouden zijn, dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
We waren dan ook aangenaam verrast en vonden het heel erg leuk om een 'oude bekende' attractie helemaal opnieuw te ontdekken.








Deze vond ik erg mooi... met links de maan en rechts de zon.






Nog eentje die we erg leuk vonden.

















Die vlinder vond ik ook heel erg leuk gedaan.






Nog eentje die we echt super vonden.






Jammer dat er een poppetje ontbreekt.

Father Christmas.

We vonden het zo leuk dat we snel opnieuw wilden gaan. Dus huppakee... weer de rij in. We zagen dat niemand de derde gang nam, dus besloten we die te nemen. We konden echt gewoon doorlopen tot het einde. Terwijl er bij gang 2 en 3 toch wel een behoorlijke rij stond... We hadden zelfs een bootje voor ons alleen.










Sinterklaas.



Volgens mij vind ik deze de allermooiste.










 



 












Zelfs de staart van de zeemeermin is versierd.
 
 










 











Wordt vervolgd...

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...