Tuesday, October 20, 2015

Halloween DLP - 14.10.2015 - Deel 2

The Mad Hatter never dissapoints

We lopen Frontierland uit op weg naar het Princess Pavilion, wanneer we opeens The Mad Hatter zien lopen. Ik heb mijn Mad Duffy bij en ik wil natuurlijk graag samen met mijn Mad Duffy op de foto met de echte Mad Hatter. The Mad Hatter heeft niet veel tijd, maar wanneer hij Mad Duffy ziet, wil hij toch graag snel even op de foto. De begeleidende CM zegt dat the Mad Hatter om 14 uur meet & greets zal doen aan de theekopjes. Helaas moet hij er nu echt vandoor want hij is laat voor een teaparty.




14 uur? Dat is over 10 minuten al. Dat halen we nog net als we om 14.10 uur bij de prinsessen moeten zijn. We wandelen alvast rustig richting de Tea Cups. Wanneer het 14 uur is, is er geen Mad Hatter te zien. We wachten nog even, maar zoveel tijd hebben we nu ook weer niet. Net wanneer we richting Princess Pavilion willen gaan, zien we de Mad Hatter aankomen. Er zijn nog enkele families voor ons en dan is het mijn beurt. “Aaaah, there you are!!!” roept hij. Hij neemt mijn Duffy uit mijn handen en begint hem aandachtig te bestuderen. “He has a jacket just like mine!!” Hij steekt Duffy in de lucht en wil hem aan iedereen tonen. “Look!! Look!!!” roept hij naar de begeleidende CM, maar deze staat met iemand te praten en heeft geen aandacht voor hem.  “She’s not paying attention to you”, zeg ik tegen hem. “I know”… zegt hij. L En weer roept hij haar. Wanneer ze eindelijk opkijkt, zegt ze… he’s cute! Waarop de Mad Hatter antwoord: “No, I’m cute”. Ja absoluut!
Hij vraagt of hij mijn boekje mag tekenen en is aangenaam verrast wanneer hij zijn foto ziet. “You like your picture”? I sure do! Hij wil weten of ik het zelf gemaakt. Na het sigeren vraagt hij of ik nog even een nieuwe foto wil en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen. Dan is het tijd om echt afscheid te nemen. The Mad Hatter vraagt nog of hij Duffy mag houden, maar ik neem hem toch liever mee terug. Sorry Mr. Hatter!
De meet & greet was alvast één van de hoogtepunten van deze vakantie.





 























Meeting royalty

Ondertussen zijn we wat later, maar we kunnen nog wel binnen bij het Princess Pavilion. Wanneer we binnen komen, is het duidelijk dat we hier nog wel even zullen staan. De rij is minstens een uur lang. Ik vind het niet zo erg om te wachten in het Princess Pavilion, maar Hendrik vindt het minder leuk. Na een uur komen we dan aan het einde van de wachtrij . De CM van dienst vraagt of het de eerste keer is dat we hier komen. Wanneer ik nee zeg, wil hij weten welke prinsessen we al gezien hebben. Ik zeg dat ik ze allemaal al wel eens gezien heb, maar dat ik heel graag Belle zou willen ontmoeten. Ik toon hem mijn boekje en hij is zeker onder de indruk. Hij begint er in te bladeren en bij de pagina van Belle zeg ik dat zij mijn favoriete prinses is en dat ik heel graag haar wil ontmoeten. Hij vraagt of ik dat zelf gemaakt heb. Er komt nog een CM bij staan en ook zij is onder de indruk. Ik heb nog nooit iemand zo vaak ‘oh wow’ na elkaar horen zeggen. Bij de foto van Minnie Mouse vragen ze of we in een Disney hotel verblijven. We kunnen Minnie Mouse namelijk ’s ochtends vroeg ontmoeten aan de ingang van het park.







We mogen gaan klaar aan de linkse kant en gezien het geheimzinnige gedoe van de CM’s denk ik dat we bij Belle terecht gaan komen. Maar kunnen we echt zoveel geluk hebben? “Are you ready?” is de volgende vraag… En dan… mogen we op bezoek bij… Belle!!

Ik ben super enthousiast haar te zien en dat zeg ik haar dan ook. Ze is ook blij mij te zien en wil me een hele dikke knuffel geven. Ze vraagt wat we allemaal al gedaan hebben en als ik zeg dat we Marie van Aristokatten gezien hebben, wil ze weten hoe we haar vonden. Ik vraag of ze mijn boekje wil tekenen en ook zij is onder de indruk. Ze wil ook weten of ik het zelf gemaakt heb en waar ik vandaan kom. Wanneer ik zeg dat we uit België komen, vraagt ze “Dutch”? Ja hoor! “Ik spreek namelijk ook Nederlands!” Wat een aangename verrassing. “Zullen we verder gaan in het Nederlands? Dat is namelijk net zo makkelijk”. We maken nog even een foto en ik vraag of Hendrik er ook nog even bij kan. Ja hoor, natuurlijk.










Photopass foto's


 





 
Nadien is het tijd om afscheid te nemen. We verlaten het Princess Pavilion helemaal door het dolle heen door de ontmoeting met de mooie en lieve Nederlandstalige Belle! Alweer een hoogtepunt!
My what a guy!
Nu is het tijd voor wat anders. We wandelen richting Discoveryland om een kijkje te gaan nemen bij de wachtrij van Space Mountain. Onderweg zien we aan de Royal Castle stage een bende Villains staan met onder andere Gaston! Die wil ik graag op de foto. We gaan in de rij staan. Wanneer hij mijn boekje spot, wil hij het van dichterbij bekijken. Hij is heel blij met zijn beeldschone foto. Wanneer ik vraag of hij mijn boekje wil tekenen antwoordt hij met “Bien sûre mon cherie”. Tijdens de foto word ik helemaal platgedrukt. Leuk die knuffels van Gaston! Nadien wil hij nog “un petit bisou” en daarna “un grand bisou”. Afsluiten doet hij met “Pour toi cherie”.













 
Oh my God! Ik kan niet geloven dat ik net Gaston gekust heb. Letterlijk dan! Hij blijft wel leuk om te ontmoeten.

3... 2... 1... Go!

Daarna gaat de tocht echt richting Space Mountain. Met een wachtrij van 5 minuten, kunnen we die niet overslaan. We kunnen doorlopen tot aan de trap die naar de raketten gaat. De reis in de ruimte verloopt prima, alleen doet de muziek het niet, wat wel wat raar is. Wanneer we weer met beide voeten op aarde komen, laten we de foto op onze photopass scannen. We verlaten Space Mountain en lopen nog even met de camera in de hand door Discoveryland. We  gaan een kijkje nemen bij Buzz. De wachtrij daar is iets te lang naar Hendrik zijn zin en we lopen daarom terug richting Fantasyland.




If she doesn't scare you, no evil thing will...

Aan de Royal Castle Stage staan nog steeds een bende villains en deze keer gaan we in rij staan voor Cruella. Ook zij is telkens geweldig om te meeten. Wanneer ze het boekje ziet, is ze door het dolle heen. Ik vraag of ze haar foto leuk vindt en ze vindt hem echt “Fabulous my darling. Really fabulous”. Haha… geweldig.









Villains show
 
We wagen nog even onze kans bij de stiefzusjes, maar voordat het onze beurt is, moeten ze al weer weg en zich klaar gaan maken voor de volgende performance. Deze performance vindt een paar minuten later plaats op de Royal Castle Stage. De villains doen met z’n allen een klein optreden. Daarna is het weer tijd voor Meet & Greets. We kijken nog even naar de show, maar deze stelt niet veel voor. Hij duurt ook maar enkele minuten. 
 


 




The Wildest Ride In The Wilderness

Hierna laten we de villains voor wat ze zijn en lopen naar Frontierland. We krijgen vast nog wel de kans om met enkele villains op de foto te gaan. In Frontierland bedraagt de wachtrij voor Big Thunder Mountain een 20tal minuten. Deze keer slaan we hem niet over en gaan we de rij in. Nog geen half uurtje later nemen we plaats in een treintje en maken we de ‘wildest ride in the wilderness’ mee.
 


 

 
 
Twee kleine muisjes
 
Wanneer we Big Thunder Mountain buiten komen, wordt het zo stilaan tijd om klaar te gaan zitten voor de parade. We kijken de parade het liefst in de buurt van It’s A Small World en restaurant Bella Notte. Wanneer we daar toekomen, is er nog plaats genoeg. Aan de poort met fantasyland zien we Suzy en Perla nog staan. Ik maak van de gelegenheid gebruik om nog even met de muisjes op de foot te gaan. Daarna kiezen we een goed plekje uit en installeren ons. We zitten nog maar net of het muziekje dat aankondigt dat de parade over 15 min. gaat beginnen, weerklinkt al.








Wordt vervolgd.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...