Wednesday, October 28, 2015

Halloween DLP - 16.10.2015 - Deel 10

It's good to be bad!

En dan wordt het tijd om een plekje te zoeken voor de Villains show. Ik wil nog steeds proberen een foto te scoren met Anastasia en Drizella, maar andere villains zouden ook leuk zijn.
Er is nog plaats op de eerste rij aan de zijkant van het podium en daar zet ik me neer. Hendrik blijft nog even achteraan op een bankje zitten.
Om 15.00 uur begint de show. Nu ja, 'show'. Hij duurt niet lang en stelt niet veel voor, maar het is wel leuk gedaan. Na de show kan je de villains 'meet & greet'-en en na een tijdje begint de volgende show weer. Zo gaat het aantal keren na elkaar.
Tijdens elke show steelt een andere villain de show. Eerst is het de beurt aan Maleficent, maar zij verdwijnt na de show weer om naar haar fotolocatie achter het kasteel te gaan. Ook Dr. Facilier en de Evil Queen spelen een keertje de hoofdrol.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 

I'm faaaaaaamous!

Na de show komen de villains de trappen af voor de meet & greets. Waar wij staan, komen helaas geen villains. Wat doen we? Gaan we toch bij de zusjes staan? Of kiezen we er een andere villain uit? Het worden toch de zusjes.
We moeten even wachten, maar dan komt Anastasia toch mijn kant op. Ze ziet mijn boekje en vraagt of ik een handtekening wil. Ja graag. Ze is gek op haar foto en vindt van zichzelf dat ze er fantastisch uit ziet.


En dan is Drizella aan de beurt. Die wordt zowaar histerisch! "Whaaaaaa. Look!! I'm faaaaaamous!!! I'm in the book!!!!". Dan ziet ze de wordart waar 'Nauthy or nice' op staat. En ze doet met haar stift alsof ze de naughty wil doorkruisen. Ik zeg dat ik haar best wel aardig vind en dat kan ze best appreciëren. Ze wil nog weten of ik hun moeder al gezien heb en laat haar de foto zien. Moeder komt er nog even bij staan. Gezellig!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ik vraag of Drizella nog even tijd heeft voor een foto en dat is geen probleem. Ze roept Anastasia nog. Die heeft het eerst te druk, maar komt dan toch voor een foto. Zonder dat we het zelf beseffen, hebben we nog een ongevraagde gast mee op de foto staan.
 
Ongevraagde gast...
 
Wegwezen jij...
 
 
 

I got friends on the other side

Ik neem afscheid van de zusjes en niet veel later is het weer tijd voor de volgende show. Deze keer is Dr. Facilier de centrale gast op het feest.
Oooh, met hem wil ik ook wel op de foto.

 
 
 

Voodoo man

Na de show gaan we in rij staan voor de one and only voodoo man. Hij werkt de rij netjes af en niet veel later is het dan ook mijn beurt. Hij komt me halen en neemt me mee op wandel.
Hij wil weten hoe mijn dag tot hier toe gaat. Als ik zeg dat ik een fantastische dag heb, zegt hij dat hij dat wist. Hij zag het in de kaarten. Oh really? Dan wil hij weten waar ik vandaan kom. Als ik zeg dat ik uit België kom, zegt hij dat hij dat wist. Want aja, hij zag het in de kaarten. Wanneer hij gaat poseren vraagt hij of Hendrik mijn husband is. Lol. Euh ja? "Of course, I knew, I have read it in the cards". "You're pretty good!" "I know!!!" Grapjas!


 
 
 
 
 

To the moon and back

You got to love him! We nemen afscheid van Facilier en verlaten de villains. Even tijd voor wat anders. Bij Space Mountain staat maar een wachtrij van 5 min. dus dat wordt de volgende stop. We krijgen weer een kaartje en de vraag om het aan de CM op het einde van de rij af te geven. Geen probleem!

 

En dan weer terug naar de villains

Wanneer we weer met beide voeten op aarde staan, lopen we terug naar de Castle Stage. Daar zien we dat er weer een andere villain van de party is... de Evil Queen. Ook met haar wil ik graag op de foto, dus we gaan weer snel in de rij staan. Ook zij werkt het rijtje netjes af en wanneer het mijn beurt is, knikt ze dat ik naar voor mag komen. Ik dacht... ik moet het hier god aanpakken, dus ik begroet haar met "Nice to meet you queen". Dat kan ze wel waarderen en ik krijg een goedkeurende knik. "What do you want"? "A picture please". "Alright then". En ze wijst naar Hendrik met de vraag of dat mijn cameraman is.

 
 
 
 
Ze doet het fantastisch. Haar ogen spreken boekdelen. Super!
 
Starbucks-je doen?
 
Het is zo koud dat we graag ergens naar binnen willen om een kop koffie te drinken. De Cable Car Bake Shop zit vol en dan schiet het mij opeens te binnen. Starbucks! Zullen we in de Village een Starbucks-je doen? Ja! Dat is al lang geleden. We verlaten het park en gaan naar de Village. Onderweg stoppen we nog even bij de World Of Disney store. Daar past Hendrik een muts met Simba oortjes. Als je op de pootjes drukt, dan flapperen de oortjes. Hij vindt de muts super, maar ziet zichzelf zo toch nog niet naar het werk gaan. Dan maar even poseren voor de foto... Van deze muts is er ook nog een Stitch & Marie versie.
 
 
En dan gaat het verder naar Starbucks. Het is er behoorlijk druk. Ik ga op zoek naar een tafeltje terwijl Hendrik gaat bestellen. Ik neem een Koffie verkeerd met caramel topping en Hendrik neemt een chocomelk viennoise.
Het binnen zitten doet deugd en voor we het goed en wel beseffen is het tijd om te vertrekken, willen we nog op tijd zijn voor de parade.

We haasten ons door de Village terug naar het park. Eenmaal in het park zitten mensen in het begin van Main Street al klaar voor de parade. En wij moeten nog helemaal door het park naar It's A Small World. Dat belooft! Hopelijk hebben we nog een plekje op de eerste rij. En we hebben geluk. Het is helemaal niet druk en hebben nog keuze genoeg.

Magic everywhere!

Niet veel later begint de parade al. Ook nu is het weer 11 minuten genieten.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Time To Eat

Wanneer de parade gedaan is, willen we ergens wat gaan eten. De keuze was ofwel een buffet bij Agrabah Café, daar zijn we nog nooit gaan eten en ik wil het wel eens proberen, ofwel The Lucky Nugget, een favoriet van zowel Hendrik als mezelf. We hebben beiden niet zo veel honger, dus houden het buffet voor morgen wanneer we naar huis gaan. Het wordt dus The Lucky Nugget. We worden onmiddellijk geholpen en kunnen niet veel later bestellen. Hendrik bestelt het Halloween menu en ik bestel mijn favoriet... fish & chips met als dessert caramel ijs.
We krijgen dit keer geen tafeltje langs de cirkel, maar in het midden van de zaal. Helaas is het deze keer geen band aanwezig.
Het eten is wel weer erg lekker!


 
 
 
 

En dan nu... Shopping time!

We hebben hier en daar al wat rondgekeken en we zijn er uit wat we willen. Hendrik wil Olaf onderleggers en een Olaf mok. Voor Hendrik zijn collega moeten we een Elsa pop meebrengen. We wisten niet zeker of we ook de Elsa schoenen mee moesten brengen aangezien het er andere zijn dan diegene die hij had doorgegeven via mail. Ondertussen hebben we bericht gehad van Hendrik zijn collega dat we de andere schoenen toch mee mogen nemen. En mezelf wil ik trakteren op een Shellie May.

Eerst kopen we de onderleggers. We stoppen ook nog even bij de Cable Car Bake Shop voor een cookie die ik mee neem en in het hotel wil opeten.

Wanneer we Shellie May willen halen, zien we op Town Square Villains staan. Facilier en de Evil Queen staan aan het prieeltje meet & greets te doen. En ook Lady Tremaine en haar dochters komen er aan. Wij botsen op Captain Hook met wie ik nog even op de foto ga.


En dan ga ik mijn Shellie May uitzoeken. Eindelijk!
De Elsa pop, de Elsa schoenen en de Olaf mok kopen we in de Village. Daarna gaan we richting het hotel. We zijn beiden doodop en hebben het ijskoud.

In het hotel zetten we nog even de foto's op de laptop en downloaden we de foto's van de Photopass. We nemen nog even een warm, deugddoend bad en laden de batterijen van de camera's op. Ik geniet nog even van mijn cookie voordat we onder de wol kruipen.
Ohja... en natuurlijk wordt er nog even geposeerd met Shellie May.


Tot morgen Disneyland! Slaapwel!

Wordt vervolgd.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...