Friday, October 23, 2015

Halloween DLP - 15.10.2015 - Deel 5

Be Brave!

Nadat we een ticketje op zak hebben, wil ik in de rij gaan staan voor die andere prinses…  Merida uit Brave. Zij doet meet & greets in Frontierland. Ik weet van vorig jaar in de winter dat de wachtrij voor haar wel eens hoog kan oplopen. In Frontierland gaat Hendrik eerst naar toilet, terwijl ik al in de rij ga staan nu ze nog niet zo lang is. Wanneer hij terug is, wisselen we en ga ik even naar toilet. Om 11 uur begint Merida aan haar set. Ondertussen haal ik Hamish boven. Die mocht speciaal voor de gelegenheid mee komen.

Na een 20tal minuutjes is het onze beurt. Ze is door het dolle heen wanneer ze haar broertje ziet. “I brought your little brother.” “Oh, you did! Who is he?” Als ik zeg Hamish wordt ze helemaal opgewonden en begint ze honderduit te kletsen… Oh Hamish, little rascal…  Ze duwt Hendrik in de mand met snoep die daar op de grond staat. De wachtende mensen moeten allemaal lachen. Ze toont Hamish aan iedereen en geeft hem uiteindelijk aan de CM zodat die kan babysitten en zodat wij kunnen praten. Merida vindt mijn jas zo leuk. Hij leukt een beetje op haar riem. Ik zeg haar dat ik haar jurk zo mooi vindt. Ze vindt hem zelf ook helemaal geweldig.
Ik vraag haar of ze mijn boekje wil tekenen en dat wil ze gelukkig. Wanneer ze mijn boekje ziet, herinnert ze zich dat ze me al eens ontmoet heeft. Het was toen zelfs nog kouder dan vandaag voegt ze er aan toe. Ze is ook zeer onder de indruk van het boekje en wil het helemaal doorbladeren. Oh, you’ve met them all! Ze vroeg van wie ik al een handtekening had en wie ik nog miste. Oh, good luck with collecting them all.
Nadat ze het boekje getekend heeft, geeft ze hem aan de babysittende CM, die er stiekem ook in begint te bladeren. Dan is het tijd voor de foto. Ze vraagt of ik haar boog wil vasthouden. Wel ja, graag! Ik vraag of Hendrik ook nog bij op de foto wil. Oh yes of course. What’s his name? Henry. Nice to meet you Henry. Voor we met z’n allen op de foto gaan, bedenkt ze zich en neemt ze Hamish weer.

Na de foto’s is het tijd om afscheid te nemen. Ze geeft me Hamish terug en zegt dat we er moeten voor zorgen dat hij niet te veel snoep eet. Ze wenst ons nog veel succes met het verzamelen van de handtekeningen.
Wat een super lieve en mooie Merida weer. Wat was dit weer een hoogtepunt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Photopass foto's:
 
 
 
 
 
 
Happy Halloween Mickey!
 
We lopen nog even tot bij Mickey in zijn Halloweenoutfit, die wat verder staat. De foto’s waren de vorige keer niet helemaal scherp, dus ik wilde graag wat nieuwe foto’s. Ook nu staat er weer bijna niemand te wachten. Beetje jammer dat ze Mickey zo ver achterin gezet hebben. Ik heb de indruk dat niet zo veel mensen de moeite nemen om helemaal naar hier te wandelen. We moeten nog even wachten want Mickey neemt een pauze, maar hij komt niet veel later weer terug. Deze keer staat er wel een photopass fotograaf. Ik word begroet met een hele dikke knuffel!
Hendrik komt ook nog even mee op de foto en daarna nemen we afscheid van Mickey.
 
 
 
 
 

Photopass foto's:
 
 
 
 
 
Hakuna Matata!
Het is ondertussen middag geworden en het wordt tijd om wat te eten. Ook nu willen we een kijkje nemen bij Hakuna Matata in de hoop dat hij nu open is.
Onderweg komen we Timon en Rafiki tegen bij de Rythms of the jungle. Timon heb ik nog niet op de foto, dus we gaan snel de rij in.
Wanneer het mijn beurt is, krijg ik een knuffel van beide heren en tekenen ze mijn boekje. Hendrik komt ook nog even mee op de foto en daarna nemen we afscheid.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Au Chalet De La Marionette
Hakuna Matata is helaas weer gesloten. Hendrik wil deze keer niet bij Colonel Hathi’s gaan eten. Uiteindelijk valt de keuze op Au Chalet De La Marionette in Fantasyland. Hendrik neemt een Autumn menu met een hamburger en ik neem een hotdog. Beiden erg lekker. Het is erg koud buiten, dus het doet ook deugd dat we ons binnen kunnen opwarmen.


 
 
 
 
 

Wordt vervolgd!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...