Wednesday, October 21, 2015

Halloween DLP - 14.10.2015 - Deel 3

Paradetijd!

En dan is het paradetijd. De parade is nog steeds dezelfde, de Magic On Parade. Alleen zijn er nu maar 2 koetsen (en bijhorende prins en prinses) in plaats van 3. Auroro en prins Phillip zijn er niet bij. Wanneer het de beurt is aan de wagen van Alice in Wonderland, heeft de Mad Hatter me al van ver gespot. Hij staat al van ver te zwaaien. Uiteraard zwaai ik vrolijk terug! The Mad Hatter never dissapoints. :-)

 
 
 
 


 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Filmpje van de parade.
Op een gegeven moment zie je the Mad Hatter nog zwaaien.
Hendrik heeft het nog net op beeld.
Kwaliteit is wel niet allerbest.

 
Welcome to the 50's
 
Na de parade verlaten we het park en gaan we wat eten bij Annette’s Diner. Dat is zo’n beetje traditie geworden op de eerste avond in het park. Hendrik bestelt de burger van de maand. Dat is de Halloween Burger. Een zwart broodje met een hamburger met spek, tomaat, paprika’s, grote champignon, rode biet en een sausje met mango en een freshly squeezed lemon coke. Ik vind het er een beetje vreemd uit zien, maar Hendrik vindt hem heel lekker. Ik kies voor een klassieke cheeseburger met freshly squeezed lemon sprite.





 
 
Ondertussen is het beginnen regenen. We hadden al afgesproken dat we vandaag geen Dreams zouden kijken, maar we gaan nog wel even de Village in, voordat we gaan inchecken in het hotel. We hebben namelijk een lijstje mee met dingen die we voor Hendrik zijn collega moeten meenemen, o.a. Olaf. In één van de winkeltjes vind ik alvast enkele Disney Traditions die ik graag zou hebben. Elsa & Anna als kind in hun pyjama en een berg met Elsa, Anna, Kristoff… Voor Hendrik zijn collega kopen we Olaf. We moeten ook nog een Elsa pop meenemen en Elsa schoenen. Van de pop ben ik niet zeker of diegene die we vinden de juiste is, maar ik gok van wel. Van de schoenen ben ik zeker dat het niet de schoenen zijn, die op de foto staan die we doorgestuurd gekregen hebben. We maken voor de zekerheid foto’s van de schoenen en besluiten die door te mailen naar Hendrik zijn collega.
 
Op naar het hotel
 

Dan is het tijd om ook de Village te verlaten en naar Sequoia Lodge te rijden. Aan de receptie worden we snel en vriendelijk geholpen door een Portugees. Hij denkt eerst dat we Duiters zijn en dan bedenkt hij zich dat onze papieren niet in het Duits zijn, maar in het Nederlands. Hij maakt nog vriendelijk een babbeltje met ons over ontbijt. Bij het Nederlandse woord ‘ontbijt’ moet hij altijd ‘on the bed’ denken. En eens je er over nadenkt, heeft hij wel gelijk natuurlijk. Nu ga ik telkens ik het woord ontbijt hoor, denken aan die ene Portugees in Sequoia Lodge die ons hielp inchecken. J


We boeken steeds een kamer in het hoofdgebouw, dat is lekker makkelijk voor het ontbijt. We krijgen kamer 2346 op de 2de verdieping in de Noordvleugel. De 2de verdieping is op het gelijkvloers. Wanneer we ons geïnstalleerd hebben, nemen we nog even een warm bad. Het is behoorlijk koud buiten en we zijn allebei echt bevroren. Een warm bad heeft gelukkig wel deugd gedaan! Daarna zetten we nog even de foto’s op de computer en sms-en we met het thuisfront. We zijn allebei doodop, dus we kruipen vroeger onder de wol. Slaapwel Disneyland, tot morgen!

 

 
 
Wordt vervolgd!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...