Thursday, October 17, 2013

Disneyland Paris: Donderdag 10 oktober 2013 - Deel 7

Characters!

Wanneer we uit de Parachute Drop komen, zien we ze... characters.
Mulan komt er net aangewandeld. Ze heeft een kindje bij de hand. We volgen haar en wachten even tot het onze beurt is.
Ze wil weten waar ik vandaan kom en of ik een 'warrior' uit een ver land ben die haar komt bezoeken. Ja hoor!
Ze wil ook weten of ik haar draak al gezien heb. Als ik vraag of haar draak hier ook is, zegt ze "yes, you should look for him". Wel, dat ga ik zeker doen dan.






Gaston loopt er een beetje verloren bij en als hij ziet dat ik naar hem toe ga, loopt hij recht op me af. Dat gaat snel.



Lilo is er ook, maar net wanneer het mijn beurt is, moet ze door gaan. Volgens haar attendant komt ze binnen 15 minuutjes terug.


Ook Ariel is aanwezig. Ik heb haar gisteren in het Princess Pavilion al gezien, maar besluit toch in de rij aan te schuiven. Haar attendant doet teken aan Ariel dat het mijn beurt is, maar Ariel pikt er per ongeluk de persoon naast me uit. Geen probleem, even later ben ik alsnog aan de beurt.



Naast Ariel staan Aladdin en Jasmine, maar ook zij moeten door gaan. Ook zij komen over een kwartiertje terug. We gaan er even bij zitten en wanneer Gaston voorbij komt, zwaait hij nog even naar ons. Wij besluiten om alvast een hapje te eten en wandelen richting Blockbuster Café. Deze is helaas gesloten en keren dan maar terug.

Ik had gehoopt om Mary Poppins & Bert (2 van mijn favoriete characters) te zien, maar helaas, zij zijn nergens te bespeuren.

Ondertussen komen er meer characters naar buiten. Onder andere Emile. We zijn als eerste bij hem. Hij gaat bij Remy staan en ze dollen wat met elkaar. Emile wil aandacht van Remy, maar hij wil er niet van weten.
Eerst even knuffelen met Emile en daarna een foto. Emile had ik nog niet op de foto, dus ben er erg blij mee.




Ook Lilo & Stitch komen terug. Ook met hen heb ik nog geen foto, dus we gaan in de rij staan. Het duurt niet lang voordat het mijn beurt is.







Vervolgens gaan we in rij staan voor een foto van Donald & Daisy in hun Stars & Cars kostuum. Op dat moment zien we hem... Mushu, het draakje van Mulan. We verlaten de rij en gaan hem tegemoet. We zijn de eerste en enige die hem zien en Mushu poseert even voor ons.
Het was de eerste keer dat we Mushu zagen en hij stond dus ook al een tijdje op m'n wishlist. Ben dan ook heel blij dat hij er deze keer wel was.





 






Daarna gaan we snel weer in de rij staan voor Donald & Daisy. Ik vind hun Stars & Cars kostuums erg leuk, dus was blij dat ik hun eindelijk in deze outfits op de foto heb.





Bij Remy stond haast niemand meer.


 

Bij Woody was het erg druk, maar ik had liever een foto met Jessie.
Ook van Jessie had ik nog geen foto. Ze was trouwens heel erg lief. Achteraf wilde ze nog een kusje. Allé vooruit dan. :-)



We hebben nog even gewacht, maar het zag er niet naar uit dat Aladdin & Jasmine nog zouden terug komen. Ook Mary Poppins & Bert hebben we helaas niet gezien.
We besloten dan maar om snel iets te eten bij Restaurant En Coulisse (ook al zouden we hier niet meer gaan eten, omdat we hier in mei bijna 3 kwartier staan aanschuiven hebben en dat terwijl er bijna niemand stond).
Daarna zouden we naar het andere park gaan en nog eens gaan aanschuiven bij de prinsessen in de hoop dat we bij Belle terecht zouden komen.
We zouden morgen dan terug komen en hopen dat Aladdin, Jasmine, Mary & Bert er deze keer wel zijn.

Op het moment dat we willen vertrekken komen plots Aladdin & Jasmine tevoorschijn, alsook Mary Poppins & Bert! Aaaaaaaargh!!! Happy happy happy!
We zijn de eerste en enigen die hen gezien hebben en Aladdin & Jasmine, alsook Mary Poppins & Bert komen op ons af.
We willen eigenlijk eerst naar Mary & Bert, maar Aladdin & Jasmine zijn sneller.
Ik had nog net genoeg tijd om mijn boek boven te halen en te vragen of ze willen signeren.

Ik toon hun de pagina waar Jasmine op staat en ze kijken er vol bewondering naar. Aladdin vraagt hoe het gaat en hoe onze dag tot nu toe al geweest is.
Hij begint zelf nog over het weer en hij hoopt zelf ook dat het vandaag droog blijft. So far so good in elk geval. Aladdin is natuurlijk ander weer gewend dan het druilerige Parijse weer.
Ik zeg nog dat we net de Aladdin ride gedaan hebben en ze willen allebei weten hoe we het vonden.
Na het signeren is het tijd voor foto's. Aladdin vraagt of Hendrik zin heeft om er bij te komen staan en dat heeft hij gelukkig wel.
Aladdin wil weten welke pose Jasmine wil doen en zij legt haar armen over elkaar. Aladdin is het daar duidelijk niet mee eens en stelt voor om de vliegende pose te doen. "You never seem to wanna do that one" voegt hij er nog aan.
De attent maakt eerst een foto, maar wil er dan nog eentje maken. Deze keer zonder Mary Poppins & Bert.


Ondertussen nog snel even een fotootje maken van een poserende Mary Poppins & Bert.
 






Helemaal happy gingen we in rij staan voor Mary Poppins & Bert, die ondertussen gevonden waren door andere bezoekers. Groot was onze verbazing toen Bert mij onmiddellijk naar voor riep. Ik had niet eens de tijd gehad om mijn boek op de juiste pagina te openen.
"Look Mary, it's you!" riep Bert toen hij het boek zag. Ze vroeger of ze er nog verder in mochten bladeren. Ja hoor, dat mag zeker. Ook de attendant kwam er bij staan en wilde mee kijken.
 




















Hip hoi, hip hoi... helemaal happy met alweer enkele hoogtepunten gingen we alsnog iets eten bij Restaurant en coulisse.
Deze keer moesten we gelukkig minder lang wachten.
Hendrik bestelde een angus burger met frietjes en Sprite. Hij kreeg er ook nog een brownie bij. Ik bestelde enkel 8 kipnuggets. Ik had niet zo veel honger.


Wordt vervolgd.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...