Tuesday, October 22, 2013

Disneyland Paris: Vrijdag 11 oktober 2013 - Deel 11

This way? Or That way?

Na de ontmoeting met Mr. Mouse himself is het tijd voor wat anders. Het weer is ondertussen helemaal opgeklaard (eindelijk!) en we besluiten een bezoekje te brengen aan Alice's Curious Labyrinth.


Absolom.










Even gek doen.




De weg naar het kasteel hebben we deze keer niet genomen.


The wildest ride in the wilderness

Nadien verlieten we Fantasyland en gingen terug naar Frontierland voor een rondje Big Thunder Mountain.

 





Opwarmen met een warme chocomelk

Het was ondertussen 15 uur geweest, wat wil zeggen dat we weer een gratis koffie of chocomelk konden gaan halen. We bevonden zich in de buurt van Fuente Del Oro, ideaal dus. We waren duidelijk niet de enige met dit idee... niemand die wat bestelde om te eten, maar de hele rij kwam om een gratis drankje. Terwijl Hendrik wachtte, maakte ik wat foto's.









La Descente

En daarna ging het in rechte lijn naar het Disneyland Hotel voor La Descente. De aanwezige characters waren Donald, Pinocchio, Gideon, Eeyore, Mickey & Minnie. Ik was trouwens helemaal weg van het liedje tijdens La Descente.
 







 




Gideon, een tikkie geïntrigreed door een kinderwagen.

Ik wilde graag met Donald en Pluto op de foto, dus dat gingen we proberen. We waren als eerste bij Donald.


Heel erg leuke pose vond ik het.


Ook met Eeyore kon ik onmiddellijk op de foto.



Ik wilde eigenlijk graag verder gaan en kijken of we nog een leuk plaatsje konden scoren voor de parade. Het was tenslotte de laatste keer deze trip dat we de parade konden zien. Maar Hendrik vond dat we nog wel even konden wachten bij Pluto. Zo lang zou het tenslotte niet duren. En nee hoor, het duurde niet lang voor ik aan de beurt was.



 
Daarna verlieten we het hotel en haastten we ons weer richting Fantasyland voor de parade.

Wordt vervolgd.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...