Tuesday, October 15, 2013

Disneyland Paris: Woensdag 9 oktober 2013 - Deel 4

Welcome to the 50's

Na de parade banen we ons een weg naar de Village. We willen vandaag graag een hapje eten bij Annette's Diner, een must-do op elke trip. Annette's Diner is een gezellig restaurant geïnspireerd op het Amerika in de jaren '50 met onder andere serveersters op rolschaatsen (al hebben we ze deze keer niet gezien, de rolschaatsen bedoel ik dan).
Het was er niet druk (het was natuurlijk ook nog vroeg) en we kregen al snel een plaatsje toegewezen. Als ik bij Annette's zit moet ik altijd denken 'ja, we zijn in Disneyland!'

Hendrik bestelt de Rock'n'Roll burger en een lemon coke (coca-cola with freshly squeezed lemon) en ik ga voor de Annette's Classic Cheeseburger met lemon sprite (sprite with freshly squeezed lemon).
Het smaakte allemaal heerlijk. Op het einde werden de lemon coke en de lemon sprite wel heel zuur, maar ik daar hou ik wel van. Al was het wel een beetje TE zuur.




Lemon coke & lemon sprite.

Cheeseburger met frietjes.

Rock'n'Roll burger met frietjes.
 
 

Na het eten kijken we nog even in de winkeltjes in de Disney Village. We gaan nog even naar de parking en leggen onze aankopen in de auto. Vervolgens zetten we koers richting het park.

Happy Halloween!

Het is nog 1,5 uur voordat Dreams begint en we besluiten nog even te genieten van de Halloweenversieringen in Frontierland en voor het kasteel.





Versieringen in Frontierland.




















Versieringen voor het kasteel.
 






Ondertussen is het tijd geworden om een plaatsje te zoeken voor Dreams. We hebben geluk en vinden een plaatsje vooraan recht voor het kasteel. Ideaal.

Wordt vervolgd.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...