Sunday, October 27, 2013

Disneyland Paris: Zaterdag 12 oktober 2013 - Deel 15

Laatste dag alweer

Vandaag is het alweer onze laatste dag in Disneyland.
Doel van vandaag is proberen een foto te scoren met Minnie in bolletjesjurk, Chip & Dale en ik hoop nog altijd op een foto met mijn favoriete prinses, Belle.

Ook vandaag staan we weer vroeg op, want we hebben weer ontbijt om 7 uur. De koffers worden alvast ingepakt en in de auto geladen. Zo kunnen we na het ontbijt onmiddellijk vertrekken met de wagen. Ontbijten doen we vandaag niet in Beaver Creek Tavern, maar in Hunter's Grill. Mijn voorkeur gaat toch uit naar Beaver Creek, maar Hunter's Grill was ook zeker niet slecht.

Na een stevig ontbijt, zijn we klaar voor een laatste dag in het park. Het belooft in ieder geval al een prachtige dag met veel zon te worden.

Iets na 8 rijden we de parking op. We zijn vroeg en kunnen weer helemaal vooraan staan. Handig!
Snel nog even door de tassencontrole en... gaan!
Aan het Disneyland Hotel houden we eerst even halt voor wat foto's, voor we naar binnen gaan.




Eenmaal binnen in het hotel, gaan we weer even kijken welke characters er op de set staan. Het is Piniocchio deze keer. Aangezien ik hem deze trip al 2 keer op de foto heb, laten we het voor wat het is en gaan we lopen we het park in om nog wat te genieten van de Extra Magical Hours. We zien op het bord dat om 9 uur Smee komt, daar wil ik nog wel even voor terug keren, aangezien we hem nog niet op foto hebben. Minnie en de chipmunks zouden later pas komen, maar dan zouden we al in de rij willen staan voor de prinsessen, dus dat wordt 'm niet.


Extra Magical Hours

Voor we aan de Extra Magical Hours beginnen, maken we eerst nog even wat foto's van de Halloween versieringen en van het kasteel.








Discoveryland

Eerste halte is Discoveryland, waar we een rondje Buzz Lightyear willen doen.
Ook nu weer is het Hendrik die wint. Er is nog bijna niemand aanwezig en we nemen uitgebreid de tijd voor het maken van foto's.




 






 

 
 
 







Daarna lopen we door naar de Orbitrons. Ook hier geen wachtrij en we kunnen onmiddellijk plaatsnemen in een raket. Vorig jaar zaten we met z'n 2 in 1 raket, maar dat bleek niet ideaal. Nu hebben we elk maar een aparte raket genomen.






We wilden ook nog graag een ritje met Space Mountain maken, maar helaas... deze deed het niet. We besluiten dan om alvast terug te keren naar het hotel. 


De eerste characters.

Zoals aangekondigd zou Smee bijna komen. We gingen alvast klaar staan in de rij en het duurde dan ook niet lang voor we bij hem konden. Wat verder in de gang stond Pinocchio nog helemaal alleen. Toen hij mij zag, kwam hij al naar me toe en kreeg ik een dikke knuffel.


 





Princess Pavilion

Na afscheid te hebben genomen van Pinocchio, verlieten we het Disneyland Hotel weer en keerden we terug naar het park. Aan de ingang merken we al dat het vandaag een pak drukker gaat worden, dan de voorbije dagen. Niets aan te doen, het is dan ook zaterdag.

Wij haasten ons naar het Princess Pavilion, waar alvast een lange rij staat te wachten. Jikes, dat belooft. Het Pavilion opent pas over een uur. Aangezien het mijn laatste kans is om Belle te ontmoeten, wil ik toch graag wachten. Gelukkig vindt Hendrik het niet erg. Al snel groeit de rij tot voorbij de theekopjes. Jeetje!


Na een tijdje merk ik dat Suzy & Perla, de muisjes uit Assepoester, aan de poort van Fantasyland staan. Hendrik stelt voor dat, als ik wil, ik even uit de rij kan gaan om een foto te maken. Hij wil wel blijven wachten.
En dat doe ik dan ook. Ik vraag aan de CM die bij Suzy staat of hij even een foto van mij wil nemen. Dat was geen enkel probleem.
Perla, die wat verderop stond, had geen CM bij zich, dus heb ik dat maar gelaten voor wat he was.



Helemaal happy, liep ik terug naar Hendrik. Ik wilde al lang graag een foto met de muisjes en het is nu toch al voor de helft gelukt.
Weer in de rij was het wachten geblazen tot we binnen mochten... we hadden ook nog steeds geen prinsessen het paviljoen zien binnen wandelen, dus we hadden nog hoop dat Belle er vandaag zou zijn.
Maar helaas, een tijdje later waren het Assepoester en Ariël die het paviljoen binnen gingen. Ik was een tikje teleurgesteld, maar goed, zoiets weet je dus niet op voorhand.
Hendrik stelde voor om de rij uit te gaan, maar we stonden hier nu toch al zo lang, dat ik het een beetje zonde zou vinden. We besloten om toch maar te blijven wachten.
Niet veel later mochten we het paviljoen eindelijk binnen.

Let's see if I can make some magic happen.

Binnen duurde het nog zo'n klein half uurtje voordat we (bijna) aan de beurt waren. De CM van dienst vroeg zoals steeds of het onze eerste keer was en welke prinsessen we al gezien hadden. Ik vertelde dat we hier deze trip al vaak geweest zijn en welke prinsessen we al gezien hebben. "You've seen them almost all", grapte ze nog. Toen vertelde ik dat ik héél graag Belle zou willen zien en dat dat de reden was dat we al zo vaak naar hier gekomen waren... waarop ze enkel zei "Let's see if I can make some magic happen". Ze verdween even en kwam terug met de boodschap om nog even te wachten. Zou het dan toch Belle zijn?

Zij liep nog even naar een andere CM, die ze wat in het oor fluisterde. Zij zelf ging aan de uitgang van het Princess Pavilion staan en de mannelijke CM kwam nu een praatje met ons maken. "I hear you're favorite princess is Belle?" "Yes, that's correct." Hij vroeg nog aan Hendrik welke zijn favoriete prinses was... waarop hij: "it's her!" (al wijzend naar mij) antwoordde. LOL. We mochten doorgaan en bij het linkse kamertje even wachten.

Daar stond de lieve CM van gisteren nog te wachten. Ze herkende ons duidelijk nog want ze begroette ons met: "Hi there, again!". We hebben nog even staan praten over de parade. Ze wilde weten of we gisteren de parade nog gezien hadden en Dreams etc... En toen mochten we binnen lopen bij.... Belle!!

Eindelijk! Ik was zoooo blij dat het Belle was. Na een klein praatje, was het tijd voor foto's.









Helemaal happy verlieten we het Princess Pavilion. De CM die eerst aan het einde van de wachtrij stond, stond nu te wachten aan de deur van de uitgang. Ze stond nog even te kletsen met andere bezoekers. Ik wilde haar heel graag persoonlijk bedanken, dus we wachtten nog even totdat ze alleen was. Ze glimlachtte en zei dat het geen enkel probleem was. Helemaal happy verlieten we nu echt het Princess Pavilion. Het was Belle! Het was eindelijk Belle! Met een smile van hier tot in Tokyo, al dansen en springend, liepen we verder. We zagen dat de wachtrij ondertussen was opgelopen tot 120 minuten!

Tweedles!

Aan de poort in Fantasyland kwamen we nog meer characters tegen. Tweedle Dee, Tweedle Dum en Pinocchio gingen met z'n 3'tjes op stap.
We volgden Tweedle Dee en Tweedle dum. Met hen had ik ook nog geen foto. Ze liepen van de poort van Fantasyland via It's A Small World, het Princess Pavilion, the Old Mill naar de thee kopjes. Daar kon ik alvast op de foto met Tweedle Dum.
Ze liepen verder langs de thee kopjes naar een winkeltje in Fantasyland om daar te verdwijnen.
Ik had nog snel even tijd om met Tweedle Dee op de foto te gaan, voor ze weg waren.








Wordt vervolgd.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...