Tuesday, October 29, 2013

Disneyland Paris: Zaterdag 12 oktober 2013 - Deel 17

Music Maestro!

Na Mickey's Halloween Celebration wandelen we terug richting het kasteel. Om 11.45 uur zouden daar de Villains komen. Maar voordat de Villains komen, speelt er eerst nog een bandje, nl. the Fabulous Hallo-Swing Orchestra. Daar willen we eerst even naar kijken.





















A Goofy Surprise!

We kijken even naar het orkest en niet veel later komen de Villains toe. We zien de Queen Of Hearts, Jafar, Hook en wat later ook Gaston. Helaas, geen Lady Tremaine. We besluiten om verder te gaan en wat te gaan eten.
We wandelen eerst naar Adventureland. Hier komen we Pluto en Goofy in Safari outfit tegen. Wat 'n verrassing. We gaan eerst snel in de rij staan voor een foto. Goofy in safari outfit hebben we nog niet gezien.
Goofy pikt me er al snel uit en ik krijg een handkusje als verwelkoming.









Nu we hier toch zijn, stelde Hendrik voor om nog even te wachten bij Pluto, ook al hebben we hem deze trip al gezien.
We moeten iets langer wachten en enkele Spaanse meisjes vragen nog of ik een foto van hen en Pluto wil maken. Geen enkel probleem. Wat later is het dan eindelijk mijn beurt. Van Pluto krijg ik een dikke knuffel als verwelkoming.






Lucky or not?

We nemen afscheid van Pluto en bedenken wat we zullen eten. Het eten bij The Lucky Nugget Saloon is gisteren zo goed meegevallen, dat ik er nog wel eens graag zou willen gaan eten.
De keuze is dan ook snel gemaakt en we wandelen richting Frontierland.
Aangekomen bij The Lucky Nugget Saloon staat er een rij tot buiten. Het is duidelijk drukker dan gisteren. Gelukkig gaat het vrij snel vooruit en we krijgen op voorhand al de menu om uit te kiezen.
Ik neem hetzelfde als gisteren, dat was zooo lekker... Fish'n'Chips, Sprite met als dessert een Vanille Ice Cream Sundae met caramel.
Hendrik gaat voor het Halloween menu. Dat is een cheeseburger met champignons en pepersaus en daarbij waffle patatos (een soort wafelkroketjes), cola en als dessert baba met rode vruchten.

Eenmaal binnen zien we inderdaad dat het druk is. De cirkel in het midden zit zo goed als vol en we hopen dan ook dat we aan de buitencirkel kunnen zitten. En ja hoor. We krijgen een plekje op de eerste buitencirkel, recht voor het podium waar het orkest ook vandaag weer staat te spelen.
Ook al is het erg druk, de bediening gaat vlot en in no-time krijgen we dan ook onze bestelling.
Het orkest is een ander orkest dan gisteren en speelt vandaag Halloween-nummers. We horen onder andere de Monstermash (geweldige versie!) en Vive La Vie, het liedje van Mickey's Halloween Celebration.

 

 









Hendrik zijn Halloween menu.
 
Mijn Fish 'n' Chips.

Hendrik zijn dessert, baba met rode vruchten.

En mijn ijsje met caramel en nootjes.

Oh, Oobee Doo, I wanna be like you

Na het eten lopen we terug richting Aventureland. De eerste dag zagen we daar rond deze tijd Donald en King Louie. Door de regen hebben we toen enkel de kans gehad om met Donald op de foto te gaan. Nu hoopte ik dat we meer geluk zouden hebben en dat we dus King Louie zouden treffen.
En ja hoor. Zowel Pluto, Goofy in Safari-outfit als King Louie staan op de set.
We hoeven echt niet lang te wachten, want King Louie pikt me er al snel uit en ontvangt met een grote knuffel.




Wordt vervolgd.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...