Wednesday, December 4, 2013

Disneyland Paris: Zaterdag 23 november 2013 - Deel 9

Lights, Camera,... Action!

We verlaten het Disneyland Hotel en haasten ons naar de Studio's. Het is iets na half 10 en de poorten gaan net open. O jee, wat een mensenmassa... dat belooft!
Naar goede gewoonte haasten we ons eerst naar Crush's Coaster, maar daar staat al een gigantische wachtrij. Dit wordt 'm dus niet.

We besluiten om wat rond te wandelen en winkeltjes te bezoeken... Hendrik wilde graag een Jack Skellington-sjaal. Hij had er vorig jaar tijdens Halloween eentje gekocht, maar is deze helaas verloren op de trein.
Maar we hebben pech. Geen Jack Skellington-sjaal te vinden. Hij vindt wel een leuke Jack boxershort... dat wordt 'm!

Nog even stoppen bij het beeld van Walt & Mickey omringd door kerstversiering.






Goodmorning Mickey

Op het programma staat dat je Mickey om 10 uur kan ontmoeten op de Place des frères lumière. Het is iets voor 10 uur wanneer we daar toekomen. Er staat één gezin aan de fotolocatie en we gaan snel bij in de rij staan.
Even na 10 uur is er nog steeds geen Mickey te zien. Héél even verschijnt Mickey op de Place des frères lumière, maar hij is al snel weer weg. Het wordt later en later en nog steeds geen Mickey te zien. We worden het wachten een beetje beu, wanneer er plots CM's en fotografen opduiken. En ja hoor, niet veel later is hij daar... Mickey himself. We hadden gehoopt op Mickey in kerstoutfit, maar helaas... Je ziet het niet goed op de foto, maar hij had wel een extra sjaal aan. De fotolocatie op zich was wel heel erg leuk.

Hendrik wilde ook deze keer weer graag mee op foto... zeker omdat hij er zo lang heeft op moeten wachten.

wachten in de rij... en je amuseren met foto's maken.










 
Meer characters

Naar goede gewoonte proberen we ook de charactersets van de Stars & Cars characters mee te pikken. Ik hoopte er vooral op om Mary Poppins & Bert te zien.
De eerste die aan kwam lopen, was Jessie. Ze kwam recht op me af lopen en ik kreeg onmiddellijk een knuffel.




Ook Daisy, Emile, Lilo & Stich kwamen ondertussen toe. Maar zij hadden het onmiddellijk erg druk. We wachtten even op Emile, maar toen zagen we plots Mushu aankomen. Oh, Mushu! Wij vinden Mushu geweldig, dus gingen we eerst naar hem toe.
Er stond verder niemand op hem te wachten. Hij deed al van ver teken dat ik naar hem toe mocht komen. Ik kreeg dan ook spontaan een dikke knuffel.







Nadien waren Emile & Daisy aan de beurt.





 





Lilo & Stitch stonden samen. Ik had nog geen foto van hen beiden, dus dat was wel een leuke verrassing. Hendrik stelde voor dat ik mijn oud handtekeningenboekje boven haalde, want hun handtekening ontbrak nog.

 






Foei Lilo, Stitch zo plagen!
 
 





Het duurde niet heel erg lang of we hadden alle aanwezige characters gehad. Ik hoopte nog steeds om Mary Poppins en Bert te zien.

Meeting Royalty

Even later verscheen opeens Sneeuw Witje. Het was al van 2011 geleden dat ik haar met op de foto kon en ze was één van mijn "wishlist" prinsessen voor het Princess Pavilion, maar haar hier tegen komen was ook meer dan prima! We volgden haar tot aan haar plekje en lieten eerst nog enkele kindjes voor gaan.
Dan was het mijn beurt. Ze wilde weten hoe ik heette, ze zei zelf dat ze Snow White heette. Ze vroeg hoe mijn dag geweest was en of we het niet te koud hadden.







 


I'm practically perfect in every way.

Ondertussen waren ook Mulan en Ariel er bij komen staan. We besloten om eerst in de rij te gaan staan voor Mulan. Tot we opeens Mary Poppins en Bert zagen aankomen. We verlaten de rij van Mulan en haasten ons toch naar Mary & Bert.

Nu was het tijd om mijn scrapbook van onze trip in mei boven te halen. Ik toonde Mary & Bert hun pagina en ze vonden ze beiden erg mooi. Bert vond dat Mary er super uitzag, waarop Mary antwoordde: "I'm practically perfect in every way". Bert vond ook het kleurgebruik van hun pagina erg leuk. Lol. Mary wilde weten welke characters er nog in het boek stonden en of we vandaag vele avonturen gingen beleven. Ja hoor, wees maar zeker! Ik hoop op vele avonturen vandaag! Ze stelde een tea party met de pingiuns voor. Heerlijk, count me in. :-) That would be nice, wouldn't it, voegde ze er nog aan toe.


























Helemaal happy zeggen we gedag tegen Mary & Bert.
Mulan is er nog steeds, dus we sluiten weer bij haar in de rij aan.
Ze pikt me er al snel uit en wil alles van me weten... Hoe ik heet, waar ik vandaan kom of Hendrik mijn warrior is... ja hoor, dat is hij. Ik zeg dat ik daarstraks haar draakje gezien had. Oh, you found my dragon! Ze wilde weten of hij lief geweest was voor me en of hij zich goed gedragen had. Ja hoor, dat was hij zeker. Ze voegde er nog aan toe dat hij soms heel ondeugend kon zijn. Maar ik verzekerde haar dat hij zich goed gedragen had. Nadien was het tijd voor foto's... Na het maken van de foto's wenste ik Mulan nog een hele fijne dag toe en dat wenste zij mij en mijn warrior ook.





Is that your warrior?




 





Tot slot gingen we nog snel in rij staan voor Ariel.





 

Wordt vervolgd...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...