Thursday, December 5, 2013

Disneyland Paris: Zaterdag 23 november 2013 - Deel 10

Meeting Genie!

We besluiten om de Studio's te verlaten en weer terug te keren naar het Disneyland Park om daar wat te gaan eten. We kiezen er voor om te gaan eten bij Colonel Hathi's Pizza Outpost. We zijn hier beiden nog nooit geweest en we willen wel eens een pizza van Colonel Hathi proberen.

Op weg naar het restaurant komen we Genie nog tegen. Hij staat een set te doen aan de fotolocatie met de lamp. Leuk! Genie heb ik nog niet op de foto, dus snel aanschuiven.





Colonel Hathi's Pizza Outpost

We nemen afscheid van Genie en zetten onze reis door Adventureland verder naar Colonel Hathi's Pizza Outpost. Dit restaurant is een voormalige Explorers Club in Britse koloniale stijl en heeft een gigantische boom midden in het restaurant. Binnen in is het ook heel mooi gedecoreerd. Helemaal in het thema van Jungle Book.

Bij het restaurant is het wonder boven wonder erg rustig. Zeker in vergelijking met de rest van het park. Hendrik gaat bestellen, terwijl ik alvast een leuk plekje uitzoek.

We bestellen beiden menu 3. Hendrik neemt de Pizza Royale en ik neem de Pizza met 4 kazen. We krijgen er beiden nog Tiramisu bij. Beide pizza's waren ok, niet echt wow, maar ook niet slecht. Het dessert was heerlijk... maar laat Tiramisu nu net mijn all-time-favorite dessert zijn...

We zaten nog maar net of we kregen het gezelschap van 3 Afrikaanse djembe spelers. Super! Ik hou van live muziek en al helemaal tijdens het eten. De live muziek bij The Lucky Nugget Saloon vind ik ook altijd zo leuk.
Kortom... Colonel Hathi's Pizza Outpost heeft me aangenaam verrast. Een aanrader om zeker en vast nogmaals te doen.


Pizza Royale

Pizza Four Cheese


Hmm.... Tiramisu! Lekker!
 


Live muziek... Lovei t!
 
 

Op avontuur!

Na het eten wilde Hendrik graag eens over de hangbrug lopen... Dus wij op naar de hangbrug. Onderweg maakten we nog enkele foto's in Adventureland.

Indiana Jones (de attractie welteverstaan) in de verte.


Het dak van Colonel Hathi's Pizza Outpost.

De hangbrug met op de achtergrond La Cabane des Robinson.


En toen was het paradetijd!

Ik kijk even op het programma en zie dat als we ons haasten, we nog de kerstcavalcade kunnen meepikken.
Zo gezegd, zo gedaan... we haasten ons naar Central Plaza, waar we nog net een plekje op de eerste rij kunnen scoren.
Niet veel later begint de Christmas Cavalcade met bandleader Goofy op kop.
De parademuziek bestaat uit een aantal bekende en (voor mij) minder bekende kerstliedjes, oa. Here comes Santa Claus (kende ik niet), Jingle Bells, We Wish You A Merry Christmas, Toyland...

 

 





Kijk even naar de pupiter van Mickey en Minnie... geweldig!
Hun outfits vind ik trouwens ook prachtig.










Achterop de wagen zit hoog en droog niemand minder dan Tinkerbell.





I love you too Tinkerbell!
 



Haaai Pluto!

















Naughty Elf!






Smile!






















Let op de Mickey belletjes!








Filmpje van de cavalcade.


Als je op de youtube knop klikt, kan je het filmpje groter bekijken.


Wordt vervolgd...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...