Saturday, October 20, 2012

DLP - October 6th 2012 (Part XIII)

Dinner at Annette's

Na de parade wilden we in het begin van het park de foto's van de meet en greet met Cinderella laten afdrukken. Aan het kasteel had ik eerst nog een aanvaring met een vrouw die zich tussen Hendrik en mij wurmde. Toen ik haar weer voorbij stak, gaf ze me een harde duw met haar elleboog in mijn rug. Ik draaide me om en ze begon in het Spaans naar me te roepen en te tieren. Nou, mooi niet! Ik dus in het Nederlands terug roepen.
In het fotowinkeltje op Main Street was het nog druk omdat de parade hier nog niet langs was geweest. Dan maar even door naar het winkeltje in het Disneyland hotel. Omdat de Disneyfotograaf zoveel foto's gemaakt had bij Cinderella, koos ik er de 4 mooiste uit.

Ondertussen was het bijna 6 uur geworden en ik had wel honger gekregen. Omdat het de eerste avond zo goed bevallen was, wilde ik graag nogmaals eten bij Annette's. Helaas viel het deze keer wat tegen. We waren binnen rond 6 uur en het was helemaal niet druk bij Annette's. Ongeveer de helft van de tafels was nog vrij. Helaas duurde het 35 minuten voordat ze onze bestelling kwamen nemen. De mensen die aan de overkant zaten en wij zelf hadden al 4 x teken gedaan dat we klaar waren om te bestellen, maar telkens kregen we de reactie... jaja, we komen! Nogmaals 18 minuten later kwamen onze drankjes en om 10 na 7 konden we dan eindelijk beginnen eten.


Toen we weer buiten gingen bij Annette's zagen we dat mensen tot buiten stonden te wachten om een plekje. 
Het regende nog steeds en wij besloten om eerst even terug te gaan naar het hotel, Duffy in de kamer achter te laten, net als wat fotogerief, een flesje water etc... We zouden namelijk die avond niet meer terug gaan naar het park voor Dreams, maar om wat foto's te nemen "Disney by Night".

Disney by Night

Toen we de dagen voordien wachtten voor Dreams, viel het ons al op hoe mooi Disney wel niet is, eens het donker is. Vooral Discoveryland is heel erg mooi verlicht.
Door de regen stapten we dus weer naar het park om wat foto's te maken.


 
 
 
 
 
Goofy's Candy Machine
 
 
We kozen de droge route om naar Discoveryland te gaan, langs de Discovery Arcade dus.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
In Discoveryland wilden we nog even de Buzz en Space Mountain doen, maar beiden hadden een wachtrij van 50 minuten, dus hebben we het maar gelaten. We waren allebei moe en ondertussen ook goed nat.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
We liepen nog snel even langs de grote Mickey pompoen voor wat foto's. En ook de verlichte poort van Adventureland wordt nog even op de foto gezet.
 
 
 
 
 
 
 
We waren toch al kletsnat, dus kozen voor de 'natte route' weer naar de uitgang, via Main Street dus.
 
 
 
 
 
 
 
 


Wat waren we blij dat we weer in het hotel waren. De lange dagen eisten hun tol. Nog even snel een douche en we kropen onder de wol, na toch wel een zeer speciale dag en verjaardag!

To be continued!

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...